6 Nisan 2010 Salı

Avrupa Toz Duman


Avrupa'nın dört bir yanında ilginc şampiyonluk yarışları sürüyor. Tarihinde şampiyonluk görmemiş takimlar dahi iddialı konumdalar. Derbilerdeki ilginc sonuçlarla birlikte de şampiyonluk yarışları iyice kızıştı. İşte Avrupa'nın belli başlı liglerinden sıralamalar ve tahminlerim.


Bundesliga


B. Münih 59 puan (Şampiyonluk Favorim)

Schalke 58 puan

B. Leverkusen 53 puan

B. Dortmund 52 puan


Serie A


İnter 66 puan

Roma 65 puan (Şampiyonluk Favorim)

Milan 63 puan


Barclays Premier League


Chelsea 74 puan (Şampiyonluk Favorim)

M. United 72 puan

Arsenal 71 puan


La Liga


R. Madrid 77 puan

Barcelona 77 puan (Şampiyonluk Favorim)


Ligue 1


O. Lyon 57 puan

Montpellier 57 puan

Auxerre 57 puan

Marsilya 56 puan

Bordeaux 56 puan (Şampiyonluk Favorim)

Lille 54 puan


Turkcell Süper Lig


Bursaspor 61 puan

Fenerbahçe 58 puan (Şampiyonluk Favorim)

Beşiktaş 56 puan

Galatasaray 54 puan



Kuşkusuz en ilginc yarış Ligue 1'de. Bordeaux'nun şampiyonluğunu düşünmemin nedeni Marsilya ve Bordeaux'un 2 maç eksiğinin bulunması. Bordeaux'un bu maçlardan en az 4 puan çıkarmasını bekliyorum . En yakin rakibininse Lyon olacağını düşünüyorum.


Sıralamalarda veya puanlamalarda bir hatamız olmuşsa affola ...

5 yorum:

  1. BEN DE SANA KATILIYORUM , BENDE BURDAN ÖĞRENDİM ŞİMDİ FRANSA LİGİNDEKİ SIRALAMAYI,KUŞKUSUZ ÇEKİŞMENİN EÇ ÇOK YŞNDIĞI LİG DİYEBİLİRİM YAKLAŞIK 6 TAKIM ŞAMPİYONLUK POTASINDA ŞURDA SANA KATILMIYORUM BENCE LİG1 ŞAMPİYONU LYON OLACAK BU TAHMİNİ YPMAMIN SEBEBİ HEM BU LİGDE EN ÇK ŞAMPİYONLUK YAŞAYAN TAKIM VE ÜST ÜSTE KAZANMALARIDA BİR AVANTAJ LYON ŞAMPİYON OLUR...
    ALPCAN

    YanıtlaSil
  2. Bordeaux'nun 2 maç eksiği var . Bu sıkışık puan durumunu bozacaklardır diye düşünüyorum .

    YanıtlaSil
  3. BAK BUNU BİLMİYORDUM ŞİMDİ SANA HAK VERİYORUM

    YanıtlaSil
  4. o zaman yazımı tam okumamışsın iyi bak son paragrafa ;)

    YanıtlaSil
  5. bundesliga tahminine katılıyorum.seri a da inter favorim.premier ve la liga tahminlerinede katılıyorum.ligue 1 de o.lyon un olcağına inanıyorum.süper ligde kuşkusuz kanaryamızın olucak.

    YanıtlaSil