17 Nisan 2010 Cumartesi

Büyük Takımların Küçük Futbolcusu Santos'a


HaberTürk gazetesinde gördüğüm kısa bir haberi sizlerle paylaşmak istiyorum .

Giovani Dos Santos Barcelona'dan ayrılmasının ardından takımın 6 kupa birden kazanması ve bu sezon da başarısını sürdürmesini Katalan gazetesi Sport'a yorumladı : Eski takım arkadaşlarımla gurur duyuyorum . Belki ben ayrılmasaydım Barcelona'da işler bu kadar yolunda gitmeyebilirdi . Hayat bu , böyle şeyler olur . Şimdi en büyük amacım çok çalışıp yeniden büyük bir takıma dönmek .

Gazete de çok güzel bir başlık atmış yukarıya . Galatasaray küçük takım mı Santos ?

Oynadığın takıma laf atmanın bir alemi yok. Küçük dediğin bu takımda oynuyorsan sen de küçüksün demektir. Galatasaray da büyük oyuncu aradı seni buldu . Türkiye'de yabancılara verilen önem yeniden gözden geçirilmeli . Kimse takımlarımızı büyük takım olarak görmüyor .

Sözüm ona ; belki ben ayrılmasaydım Barcelona'da işler bu kadar yolunda gitmeyebilirdi demiş . Tam üstüne basmış . Yerin yok Barça'da senin .

Henüz 10 yıl kadar önce Uefa Kupası'nı kazanmış bir takıma küçük takım demek büyük ayıptır . Daha dünkü b.k Santos nasıl Galatasaray'a küçük takım demeyi cesaret edebiliyor anlamış değilim. Umarım yanlış bir haberdir. He eğer yanlışsa bu sözlerimi geri alırım ancak bunların hiçbiri Santos'un bu formanın hakkını vermediği gerçeğini değiştirmiyor. Bu da böyle biline .

Bu yazı da BÜYÜK TAKIMLARIN KÜÇÜK FUTBOLCUSU santos'a gitsin !!!

1 yorum:

  1. şuan avrupada ne yaptığını görüyoruz.gs türkiyenin büyük takımı ancak dünya takımı değil.dünyanın büyük kulüplerinden birine gitmek istediğini dile getirmiş.avrupadaki 10 sene önceki başarı santos un umrunda değildir tabiki.kendiside şuan büyük takımlarda oynayacak düzeyde olmadığını belirtmiş.şunuda söylemeliyim çok çalışsanda türkiyede futbolcular nedense kendini geliştiremiyor.çünkü oynanan futbol değil 3 puan kazanma savaşı.

    YanıtlaSil