8 Nisan 2010 Perşembe

Olic Böyle İstedi


İlk maçı sahasında 2-1 kazanan Bayern , deplasmanda 3-2 mağlup olmasına rağmen turladı .


Manu daha maçın başında 2-0'ı yakaladı . Ardından 3-0'ı . İlk maçın ardından yazdığım yazımdaki gibi ben Bayern'i tutuyordum . Tur gitti derken Olic'in ilk yarının sonundaki golüyle umutlandım . Tüm Bayern destekçileri de umutlanmıştır sanırım . İkinci yarıda da turu arzulayan bir Bayern vardı ve Robben'in golü turu getirdi . Bu arada ikinci yarının başında Manu'nun 10 kişi kaldığına da unutmamak gerekir .


Kuşkuşuz sürprizlerden biri de Rooney'in 11'de başlamasaydı . Dünya kupasında oynayamayacak olmasından korkulurken Bayern karşısında sahaya çıktı ancak sadece 55 dakika dayanabildi . Ferguson belki de büyük hata yaptı .


Ben Bayern'e turu Olic'in getirdiğine inanıyorum . 2 gol attığından değil bu gollerin kritik anlarda gelmesinden dolayı . İlk maçta son dakika golüyle maçı kurtaran oydu . Yine deplasmanda da ilk yarının sonunda topu ağlarla buluşturdu ve ikinci yarıya umutla girilmesini sağladı. Turu resmen aldı taraftarlara hediye etti . Ne diyelim Lyon karşısında da başarılar . Yine destekçileri olacağım ...

1 yorum:

  1. olic gerçekten kaliteli bir oyuncu.Manu da eskisi kadar güçlü değil.Bayern in turu geçmesi normaldi ama 3 gol yememesi gerekirdi.

    YanıtlaSil