12 Haziran 2010 Cumartesi

Afrika'da İlk Gün



Afrika'da bambaşka bir dünya kupasının ilk gününü tamamladık . Değerlendirmek gerek tabi .





Beklediğimiz gibi oldu . Harika bir futbol ziyafeti yaşamadık . Ama gördüğümüzde hiç bitarafımıza takmayacağımız maçları Dünya Kupası formatı altında izlemek yine de büyük zevk . Mağlubiyetten korkan , galibiyeti çok isteyen iki takımın açılış mücadelesinde iki tarafta dostça ayrıldı. Meksika maçın başında Afrikalılar'ı korkuttu korkutmasına ama rakibinin oyunu dengelemesine de engel olamadılar . Israrla aynı oyunu sürdüler. Taktiksel anlamda bir farklılık yaratsalardı belki başarılı olabilirlerdi . Özellikle kanatları kullanmamakta çok ısrarcılardı . Geriye düştüler ve mağlubiyetten zor kurtuldular.
Evsahibinden alınan 1 puan herzaman iyidir . Güney Afrika belki bu gruptan çıkamayabilir ama biz futbolseverlere çok ilginç ve güzel anılar yaşatacağı manidar .









Fransa ve Uruguay'ın mücadelesini takip edemedim . Özetlerle ve yorumlarla yetindim . Antipatimizi alan Fransa istediğini alamadı ancak hala grupta 1.çıkması en olası ekip . Merakla bekliyoruz . Tüm takımların eşit olduğu bu grubun sonunda kimler sevinecek , kimler üzülecek ?




Bir de vuvuzelalar var tabi . Onları unutmamalı . Stattakiler için işkence mi , yoksa eğlence mi olduğu bilinmez ama ben zevk alıyorum . Farklı bir tat en azından . Avrupadaki susan seyircilerden iyidir bence . Ancak açılıştaki hiçbir şarkıyı anlayamadım o ayrı :D . Her Dünya Kupası ilginç şeylerle hatırlanır . Bu dünya kupası da vuvuzelalarla hatırlanacak gibi ...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder